مبل مدرن مدولار به شکل پازل

    2405 بازدید
طراحی دکوراسیون: لوازم و وسایل

کاربرد مبلمان در جوامع مدرن فقط در جهت ارتقاء رفاه و بهبود کیفیت زندگی نیست. بسیاری از مردم، مبلمانی را برمی گزینند که آرامش و رضایت روحی آنان را نیز فراهم سازد.در این راستا، طراح و سازنده مبل ملزم به رعایت اندازه های استاندارد و اصول هارمونی و هماهنگی آن با بدن انسان می باشد. هنگام خرید مبل نیز باید به این اصول توجه نمود تا مبلمانی انتخاب گردد که از لحاظ زیبایی، استحکام و دوام مورد دلخواه باشد.
سبک فضای خود را مشخص کنید. آیا فضای شما مدرن، کلاسیک یا مینی مالیست است؟ مبلی را انتخاب کنید که سبک فضا را انعکاس دهد. به عنوان مثال، برای فضای مدرن خود، کاناپه ای با خطوط هندسی ساده و نشیمنی نزدیک به زمین انتخاب کنید. چنانچه هنوز فضا را دکور نکردید، رنگ و سبک مبلمان منطقه ای می تواند کلید خوبی برای انتخاب رنگ و سبک غالب فضا باشد.
باور کنید یا نه، فضای وسط اتاق بهترین مکان برای کاناپه های منطقه ای است؛ زیرا این کاناپه ها از انواع دیگر مبلمان، بزرگتر و عمیقتر می باشند. قرار دادن آنها در وسط اتاق، فضای دیواری بیشتری برای قرار دادن مبلمان دیگر در اختیار شما قرار می دهد و دسترسی به تمام تکه های این مبلمان را راحتتر می کند.کاناپه های منطقه ای منحنی شکل به سبب خطوط نرم، حسی بهتری به فضا میدهند. سعی کنید سایر عناصر نیز از این خطوط منحنی پیروی کنند به عنوان مثال، از فرشی با اشکال دایرهای استفاده کنید یا قابهایی با اشکال منحنی در فضا نصب کنید.
1| مبل مدرن مدولار به شکل پازل

 مبل مدرن مدولار به شکل پازل

2| مبل مدرن مدولار به شکل پازل



3| مبل مدرن مدولار به شکل پازل



4| مبل مدرن مدولار به شکل پازل



5| مبل مدرن مدولار به شکل پازل



6| مبل مدرن مدولار به شکل پازل



7| مبل مدرن مدولار به شکل پازل



گردآوری: تحریریه کمددیواری
تگ ها: دکوراسیون -طراحی دکوراسیون-مبلمان-معماری داخلی-طراحی مبلمان -مبل مدولار




مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟