آشنایی با دکوراسیون سایر کشورها - سبک ایتالیایی

    1381 بازدید
طراحی دکوراسیون: سبک های دکوراسیون

از دکوراسیون ایتالیایی در فضای داخلی و بیرونی بسیار استفاده می‌شود. شما نیز می‌توانید برای تزیین یک یا کل اتاق‌ها از طرح‌ها و کارهای دستی ایتالیایی الگو بگیرید.

آشنایی با دکوراسیون سایر کشورها - سبک ایتالیایی

در این سبک، دیوارها معمولا کرم، طلایی، زرد، همراه با کف‌پوش‌های چوبیست. الهام گرفتن از طبیعت نقش مهمی در انتخاب رنگ‌های داخلی دارد. این رنگ‌ها می‌توانند آبی و سبز مدیترانه‌ای، قرمز اخرایی و قهوه‌ای و یا نارنجی به رنگ غروب آفتاب باشند. سبک ایتالیایی از رنگ‌های تند استفاده می‌کند، چیزی فراتر از رنگ‌های نقاشی یا مداد رنگی شبیه به رنگ جواهرات. پس در انتخاب و خلق رنگ‌های متضاد با آزادی کامل و بدون ترس عمل کنید.



مبلمان

مبلمان دکوراسیون ایتالیایی بر اساس ایجاد جوی صمیمی و به منظور سرو غذا است. بنابر این آشپزخانه، اتاق‌های ناهارخوری و پذیرایی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
- با یک میز غذاخوری و نیمکت‌های ساخته شده از چوب طبیعی شروع کنید.

مبلمان

- در ایوان یا پاسیو یک میز مخصوص غذا یا نوشیدنی که روی آن با شیشه زرد پوشیده شده است، بگذارید. کابینت‌های بزرگ چوبی و قفسه‌های کوچک مخصوص نوشیدنی برای قرار دادن بطری‌ها، لیوان‌ها و بشقاب‌های سرامیکی رنگی را فراموش نکنید.



- در اتاق‌خواب‌ها از تخت فلزی و لحاف با طرح عروسکی استفاده کنید و عکس‌های خانوادگی را داخل کتابخانه رنگ روشن پخش کنید.



- وسایل تزیینی ایتالیایی بسیار مناسب این نوع دکوراسیون است. سرامیک، سفال، جام‌های ونیزی، صنایع دستی فلزی مخصوص تزیین دیوار، کاشی‌های رنگ‌شده با دست، طراحی با کاشی، گلدان‌های بزرگ و تابلوهای نقاشی مناظر ایتالیا بسیار ایده‌ال‌اند.



- تاکید این دکوراسیون بر روی طبیعت است و هماهنگی فضای داخلی و بیرونی به معنی حداکثر استفاده از نور طبیعی است. پنجره‌ها را با پرده نپوشانید. بگذارید نور از میان حفاظ یا حتی المقدور از پارچه یا پرده‌های نازک و نیمه به داخل نفوذ کند.



- در ورودی‌ها، از گیاهان طبیعی بزرگ، گل‌های وحشی و ظرف‌های بزرگ پر از میوه‌های تازه استفاده کنید تا حالت خوشامدگویی را حفظ کنید.



منبع: همشهری آنلاین




مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟