5 چیزی که هنگام دکوراسیون فضای اداری باید در نظر بگیرید

    1643 بازدید
طراحی دکوراسیون: مبانی طراحی داخلی

یکی از مهمترین عواملی که این روزها بر خلاف گذشته توجه ویژه ای به آن شده است مساله مبلمان اداری می باشد. بر هعیچ کس پوشیده نیست که اگر قرار باشد به موفقیتی چشم گیر دست یافت می بایست به تمام نکات و جزیئات توجه کرد. در مورد مبحث دکوئراسیون و طراحی داخلی برای اداره جات یکی از مهم ترین بخش ها مربوط می شود به انتخاب مبلمان اداریبرای آن محیط در واقع می توان اینگونه توصیف نمود که محیط کاری شما گویای همه چیز خواهد بود.معرف سبک زندگی و حتی فعالیت شما خواهد بود.در واقع هر چقدر به این جزئیات توجه بیشتری داشته باشید قطعا تاثیرات انرا در روند کاریتان خواهید دید.

5 چیزی که هنگام دکوراسیون فضای اداری باید در نظر بگیرید

1| قدم اول این است که قبل از اینکه بخواهید به انتخاب نوع مبلمان اداری برای محیط مورد نظرتان بپردازید ابتدا نیازها و ظرفیت های دفتر کار و محیط اداری مورد نظرتان را مورد بررسی دقیق قرار دهید.



2| حتما به این توجه کنید که چه میازن فضا در اختیار دارید و بر اساس میزان فضای موجود دست به انتخاب بزنید.اگر فضای کوچکی داشته باشید و بخواهید مبلمان اداری خود را در سایز های بزرگ تهیه کنید قطعا برای باقی واسیل فضای لازم را در اختیاز نخواهید داشت و به مشکل بر می خورید.



3| نکته بعدی که لازم است به آن توجه کافی داشته باشید این است که حتما نوع مبلمانی که انتخاب می کنید از نظر رنگ و شکل ظاهری هارمونی مناسبی با نوع دکوراسیون محیط شما داشته باشد.



4| همیشه میز منشی و سایر میزهای کارمندی بایدتا انجایی که ممکن است به گونه ای چیدمان شوند تا ارباب رجوع به پشت میز دسترسی نداشته باشد.



5| حتما دقت نمایید جدا از مبحث راحتی و زیبایی مبلمان اداری که برای محیط خود انتخاب می کنید باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید که لوازمی که انتخاب می کنید بتواند حس رسمی و اداری را به ارباب رجوع القا نماید.



نکته :

باید سعی شود در معماری داخلی که قرار است برای محیط های اداری به کار رود علاوه بر اینکه فضایی رسمی و اداری را تداعی می کند به موازات ان فضایی دوستانه و صمیمی هم القا کند و در ان ارباب رجوع احساس آرامش خاطر و اطمینان را داشته باشد.در ضمن هر چقدر به آرام بودن محیط توجه کنیم در نهایت کارمندان ان اداره با حس بهترین مشغول به کار شده و قطعا راندمان کاری نیز بالاتر خواهد رفت.مثلا ایده هایی مانند به کار گیری فضای سبز برای بخش هایی از فضاهای اداری می تواند ایده ای خوب باشد و یا استفاده از متریال چوب می تواند حس گرمی و صمیمیت محیط را افزایش دهد.

نکته :

گردآوری: تحریریه کمددیواری




مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟