این پارک آبی جالب را ببینید: جزیره استوایی- آلمان

    4290 بازدید
فضاهای بیرونی: استخر-برکه-آبنما

این بالن بزرگ یک آشیانه یا کاراژ بزرگ در زمان جنگ جهانی بوده است. در واقع یک آشیانه برای تعمیرات کشتی ها و هواپیما ها . این بالن یکی از بزرگترین سازه های بشر است که بدون ستون پا بر جا است. در حال حاضر این سازه به یک جاذبه گردشگری در آلمان تبدیل شده است. به یک تفریحگاه و جزیره مصنوعی در وسط خشکی. این تفریحگاه که مساحتش به اندازه 8 زمین فوتبال است با داشتن سرپوش میتواند حتی در زمستان هم پذیرای مسافرانش باشد. علاوه بر ساحل جنگل های استوایی نیز در این تفریحگاه شبیه سازی شده است که با 50 هزار درخت تزئیین شده است.

این پارک آبی جالب را ببینید:  جزیره استوایی- آلمان

پارک آبی جزیره استوایی در آلمان یکی از مناطق زیبایی هست که می توان آرامش ساحل های ماسه ای و حس و حال جزیره های هاوایی را در آن تجربه کرد. این پارک آبی بزرگترین پارک آبی دنیاست (به اندازه ای که مجسمه آزادی آمریکا رو میشه بطور ایستاده در محوطه این پارک قرار داد).
آب تمیز، سونا، رستوران، هتل، محیطی برای کودکان و برنامه های تفریحی به شما کمک می کنه که روز فوق العاد ای در این پارک داشته باشید. پس اگه روزی قصد سفر به برلین رو داشتید، یادتون باشه که در ۶۵ کیلومتری جنوب برلین، یک جزیره خیلی هیجان انگیر هست که حتما باید ازش دیدن کنید.
یکی از هیجان های گذروندن شب در این پارک اینه که می تونید انتخاب کنید که توی چادر روی ماسه ها بخوابید و یا توی اتاق های لوکس .















































منبع: architecturendesign




مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟