میز تاشو ، راهکاری برای فضاهای کوچک

    1923 بازدید
طراحی دکوراسیون: لوازم و وسایل

در بسیاری از آپارتمان های کنونی فضای داخلی خانه محدود است و شاید برخی نتوانند فضایی را برای میز ناهارخوری در نظر بگیرند.در گذشته ، میزهای ناهاخوری اصولا چوبی و بزرگ بودند و قسمت رویی میز به قدری بزرگ بود که باید حتما چند نفری آن را جا به جا می کردند. اما به مرور، مدل های ظریف تر با جنس های مختلف نیز وارد بازار شدند. در سال های اخیر نیز مدل های تغییرپذیر طراحی شده اند که می توانید وقتی مهمان دارید آنها را باز و وقتی ندارید، آنها را جمع کنید.

میز تاشو ، راهکاری برای فضاهای کوچک

این میزناهاخوری که بیشتر به جزیره کوچکی برای آشپزخانه شبیه است یکی از ایده های جالب برای میزناهارخوری تغییرپذیر به شمار می رود. این میز علاوه بر اینکه به صورت کشویی و تاشو باز می شود و فرمت یک میزغذاخوری کامل را به خود می گیرد، برای قرار دادن وسایل موردنیاز روی آن نیز کشوهایی دارد. در این کشوهای باریک می توانید قاشق و چنگال، دستمال سفره و ... را نگهداری کنید.



میز نهارخوری تاشو کوچک و قابل حمل

این میزناهارخوی چندمنظوره طراحی بسیار کاربردی و جالبی دارد. در قسمت میانی آن، قسمت ثابت آن میباشد می توانید از آن در شکل های مختلف بهره بگیرید. آن را ایستاده قرار دهید تا دو قسمت میز از وسط از هم جدا شوند، به صورت جمع روی میز آن را تنظیم کنید تا فرمت پله ای پیدا کند. یا آن را نیز باز کنید تا باعث بلندتر و بزرگ تر شدن میزناهارخوری بشود.

میز نهارخوری تاشو کوچک و قابل حمل





میز تاشو جلو مبلی

میز تاشو جلو مبلی





گردآوری: تحریریه کمددیواری




مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟