ایده های پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

    2675 بازدید
فضاهای داخلی: اداری-تجاری

پارتیشن کلمه ای است لاتین که در حالت اسم به معنی وسیله یا اسباب تفکیک ترجمه می شود .سیستم جدا کننده های کاذب که امروزه با نام پارتیشن شناخته می شوند نوعی تجهیزات تقسیم بندی فضاهای داخلی بوده که با هدف منظم کردن محیط و با پیش بینی قابلیت جابجایی طراحی و ساخته می شوند.این نوع پارتیشن با قیمت حداقلی، این امکان را برای همه فراهم آورده که از مزیت های پارتیشن اداری بهره مند گردند.انواع پارتیشن شامل پارتیشن اداری تک جداره  پارتیشن  دوجداره  پارتیشن تمام ام دی اف  پارتیشن  شیشه  ای و مدرن می باشد.

ایده های پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

انواع پارتیشن اداری

در محیط های اداری امروزه که عموما بصورت 100% فلت طراحی و ساخته میشوند پارتیشن اداری جهت تفکیک فضاها و ایجاد اتاق های مورد نیاز همچون اتاق مدیریت , کنفرانس و محل های استقرار پرسنل و کارمندان بکار میرود .

بطور کلی انواع پارتیشن اداری به چند دسته تقسیم میشوند:

- پارتیشن تمام ام دی اف

- پارتیشن نیمه ام دی اف

- پارتیشن شیشه ای

- پارتیشن شیشه و آلومینیوم

 

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری تک جداره

سیستم جدا کننده های کاذب که امروزه با نام پارتیشن شناخته می شوند نوعی تجهیزات تقسیم بندی فضاهای داخلی بوده که با هدف منظم کردن محیط و با پیش بینی قابلیت جابجایی طراحی و ساخته می شوند.

این نوع پارتیشن با قیمت حداقلی، این امکان را برای همه فراهم آورده که از مزیت های پارتیشن اداری بهره مند گردند

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن دوجداره با ضخامت 13 سانتی متر با استفاده از ام دی اف 16 میلیمتری درجه یک به همراه نوار pvc لبه های MDF که باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و همچنین لب پر شدنه MDF می شود,اتصالات و یرآق استفاده شده از نوع با کیفیت و بادوام بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض میباشند.

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن اداری تمام شیشه

در سال های گذشته پارتیشن ها  اغلب از چوب ساخته می شدند به صورت مجموعه ای بلند تا سقف امتداد می یافتند و در نهایت، طبقات آن فضایی برای قراردادن اشیا تزئینی که از دو سو قابل رویت بودند، به شمار می رفت. این جداکننده ها اغلب در میان دو فضای  طراحی می شدند. اما گاهی نیاز است برای حفظ زیبایی و استفاده از نور پارتیشن بصورتی تمام شیشه طراحی و اجرا گردد.

پارتیشن اداری تمام شیشه

پارتیشن ترکیبی کوتاه

پارتیشن اداری ترکیبی که در ساخت آن از ام دی اف و آلومینیوم و شیشه استفاده می گردد نوعی از جدا کننده های سبک هستند که قابلیت پیاده سازی و حمل و نقل و تغییرات بسیار بالایی دارند.

 

پارتیشن ترکیبی کوتاه

پارتیشن ترکیبی چوب (mdf) و شیشه

مدل پارتیشن اداری بر اساس نیازها و کاربرد آن در ادارات و شرکت ها طراحی می شود و به طور حتم علاوه بر کاربردی بودن پارتیشن اداری به زیبایی های آن نیز در طرحی دکوراسیون داخلی اداری توجه ویژه ای می شود

پارتیشن ترکیبی چوب (mdf) و شیشه

پارتیشن جداکننده اداری کوتاه

قابلیت حائظ اهمیت در پارتیشن اداری دیده نشدن جایه پیچ و میخ رویه کار میباشد علاوه بر این با استفاده از اتصالات توکار الیت قابلیت جابجایی آسان و سریع را در این نوع پارتیشن اداری برآوره کرده است که همین امر باعث برتر بودن این محصول نسبت به نمونه های مشابه دیگر می باشد.

 

پارتیشن جداکننده اداری کوتاه

ترکیب پارتیشن و مبلمان اداری

مهم ترین عملکرد دیوارها، جداسازی کامل یا تقریبی فضاهای مختلف از یکدیگر است. این عملکرد که در نوع خودش بسیار ساده و با کاربردی از پیش تعیین شده است، در محیط های اداری و دیگر فضاها می‌تواند نقش مهمي را در دكوراسيون ايفا كند. با تقسیم فضا از طریق دیوارها و دیوارکشی بین مقاطع مختلف کاری، مي‌توانيد فضایی با چند کاربري طراحی كنيد.

 

ترکیب پارتیشن و مبلمان اداری

سایر فرم ها در پارتیشن اداری

سایر فرم ها در پارتیشن اداری





انتخاب رنگ در پارتیشن اداری

پارتیشن اداری بخشی از دکوراسیون میباشد.بهمین دلیل شامل الزامات آن نیز میشود.یکی از موارد مورد توجه در طراحی دکوراسیون ، انتخاب رنگ و همخوانی آن با سایر بخش ها است.درمورد طراحی پارتیشن اداری هم این موارد مورد توجه میباشد.

برای انتخاب رنگ می توانید موارد ذیل را مورد توجه قرار دهید:

– برای بوجود آوردن حال و هوایی آرام و دل انگیز رنگ فیروزه ای را با آبی ترکیب کنید که در محیط حس ثبات و شفافیت به همراه می آورد.

– قرمز ملایم به همراه نارنجی شما را در سیاره مریخ رها می کند تا به اکتشافات درونی برسید.

– گاهی بد نیست از رنگهای خنثی استفاده شود مثلا رنگ بژ با قهوه ای شکلاتی یا خاکستری ملایم با بژ کوهستان را به یاد می آورد .

– از رنگ هایی استفاده کنید که در ذات خود خاصیت آرام کنندگی دارند مثل آبی ، سبز ، ارغوانی ، قهوه ای یا خاکستری.

– صورتی حس معصومیت ، بنفش حس دوستی و طلایی حس پایداری و ماندگاری را در ذهن تداعی میکند .

– رنگ سبز همیشه به تقویت حس آرامش کمک می کند.دیوارهای سبز سکوت و آنچه در جنگل احساس میشود را تداعی میکند و شما را با طبیعت پیوند می دهد.

– برای افزایش حالت رسمی از قرمز شاهانه استفاده کنید که آرامش به تکلف را به همراه دارد.

در نهایت از رنگ به عنوان عنصری در دکوراسیون داخلی استفاده کنید تا پادزهری در برابر تنش و اضطراب شما باشد.

انتخاب رنگ در پارتیشن اداری


مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟