دکوراسیون اداری | دکوراسیون تجاری

    3960 بازدید
فضاهای داخلی: اداری-تجاری

دکوراسیون اداری-تجاری شامل بازه وسیعی از خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی در حوزه اداری و تجاری شامل طراحی و دکوراسیون دفترکار ، طراحی و دکوراسیون شرکت های تجاری ، طراحی داخلی و دکوراسیون موسسات عمومی ، دکوراسیون داخلی ادارات دولتی ، طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران ، طراحی داخلی و دکوراسیون هتل ، طراحی دکوراسیون و قفسه بندی فروشگاه ها ، طراحی دکوراسیون محیطی مرکز تماس و ...میباشد.هرکدام از این گروه ها شامل جزئیات بسیاری در ترکیب رنگ ، نور ، فضاسازی ، بعد ، و...دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

دکوراسیون اداری | دکوراسیون تجاری

تقسیم بندی فضا در دکوراسیون اداری

روش های متفاوتی در تقسیم بندی فضای اداری وجود دارد.سازمان های مختلف بنا به ایده های سازمانی مختلف و فضای موجود یکی از فضاسازی های کلاسیک و یا خلاقانه را انتخاب میکنند.یک فضای کار می تواند خسته کننده و کسالت بار باشد. ایجاد یک محیط کاری پویا سبب می شود تا کارمندان با روند بهتری به کار خود بپردازند و بازدهی بهتری در سیستم ایجاد شود. به همین علت در طراحی داخلی یک دفتر اداری از  شیوه ای نوین برای تردد کارمندان استفاده شده است.

تقسیم بندی فضا در دکوراسیون اداری

طراحی نورپردازی زیبا



استفاده از فایل و کمد به عنوان جداکننده و پارتیشن اداری



پارتیشن اداری دوجداره کوتاه  با طراحی زیبا



فضاسازی خلاقانه بدون استفاده از پارتیشن کلاسیک و با رنگ بندی سفید جهت بزرگنمایی فضای اداری 



دکوراسیون لابی و کانتر پذیرش

دکوراسیون لابی چه در بخش دکوراسیون اداری و چه دکوراسیون تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است.ورودی اولین فضایی است که مراجعه کننده میبیند و مبنای قضاوت قرار میگیرد.طراحی دکوراسیون لابی در هتل ها ، ادارت و موسسات دولتی ، شرکت های خصوصی و... از اولویت بالایی در انتخاب طرح دکوراسیون ، رنگ و نورپردازی برخوردارند.

دکوراسیون لابی و کانتر پذیرش

طراحی کانتر برای فضاهای کوچک



کانتر پذیرش جهت ارائه خدمات در فضایی زیبا



استفاده از تابلوهای دیواری بزرگ و نورپردازی زیبا در طراحی دکوراسیون لابی



لابی کوچک هتل با نورپردازی زیبا و کاناپه



طراحی خلاقانه دکوراسیون لابی و کانتر



لابی شرکت با سقف بلند و نورپردازی زیبا



طراحی دکوراسیون لابی با نور مخفی



طراحی کانتر طرح چوب با نورپردازی مخفی



طراحی جسورانه دکوراسیون سقف لابی و کانتر



طراحی دکوراسیون کانتر پذیرش 



طراحی دکوراسیون دفتر مدیریت

طراحی  دکوراسیون اداری معمولا دارای تفاوت های زیادی با دیگر پروژه ها از جمله پروژه های شخصی و یا تجاری دارد. یکی از مهمترین بخش هایی که در علم دکوراسیون به ان بسیار توجه شده است مربوط می شود به دکوراسیون اداری. عوامل مختلفی را می توان در این امر موثر دانست از جمله اینکه نوع میز و مبلمان های اداری که در ان محیط استفاده می شود تا نوع رنگ بندی در و دیوارها همگی تاثرات مستقیم را بروی دکوراسیون محیط اداری شما خواهند داشت.اما بخش مهمی که باید در هنگام انجام دکوراسیون اداری به آن توجه ویژه ای داشت اتاق مدیریت است.د رواقع می توان اینگونه توضیح داد که اتاق مدیریت رسمی ترین فضای یک اداره است. در واقع نوع طراحی و دکوراسیونی که در این اتاق به کار می رود باید امکانات رفاهی همچون سرویس بهداشتی شخصی و .. از این قبیل را نیز طراحی نمود تا آسایش هر چه بیشتری را برای مدیریت به ارمغان داشته باشد.

طراحی دکوراسیون دفتر مدیریت



دکوراسیون تجاری

دنیای تجارت و کسب و کار هر روز بیشتر از گذشته محل رقابت و تلاش برای جذب مشتری ست. طراحی برای دکوراسیون تجاری و اماکنی که مشاغل آنها در حیطه ی فعالیتهای تجاری  ست نیازمند افرادی خبره و کارآزموده است که نه تنها بای بازار تجارت را خوب بشناسند بلکه باید نیازهای هر فضا را با توجه به نوع کاربری و عملکردش به خوبی در نظر بگیرند و در طراحی دکوراسیون داخلی به کار ببندند.آژانس های املاک ، دفاتر توریستی و آژانس های مسافرتی ، شوروم ها و نمایشگاههای ارائه کالا و خدمات، دفاتر بازرگانی و تجاری و مشاغلی از این دست در زمره ی اماکنی هستند که با طراحی و اجرای دکوراسیون تجاری خاص و منحصر به فرد می توانند به جذب مشتری برای خود و رقابت با همکاران خود موفقیت چشم گیری در بازار تجارت کسب نمایند.

دکوراسیون تجاری

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی فروشگاه ها، در میزان فروش و جلب مشتری بیشتر تاثیر به سزایی دارد؛ لذا باید به طراحی آن توجه ویژه ای داشت. همچنین طراحی باید به گونه ای باشد تا کالا و محصولا ت مورد عرضه، به خوبی نمایش داده شود و مشتریان بتوانند از کیفیت و ویژگی های محصول به خوبی آگاه شوند.کوراسیون تجاری- ایده طراحی دکوراسیون رستوران



دیوار شیش های و سقف و نورپردازی شلوغ در طراحی دکوراسیون رستوران




مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟