سقف پاسیو حیاط خلوت سقف نورگیر حبابی پوشش سقف استخر با قیمت

    5434 بازدید
فضاهای بیرونی: بالکن-پاسیو-حیاط خلوت

نورگیر حبابی به منظور افزایش استفاده از نور طبیعی در محیط های داخلی مورد استفاده قرار گرفته و دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. نورگیرهای حبابی از جنس فایبرگلاس هستند و بهمین دلیل از مقاومت بالایی برخوردارند. ویژگیها و قیمت انواع سقف پاسیو ، پوشش سقف پاسیو ، اجرای سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت ، پوشش سقف حیاط خلوت ، اجرای سقف حیاط خلوت ، قیمت نورگیر حبابی و سقف استخر.

سقف پاسیو حیاط خلوت سقف نورگیر حبابی پوشش سقف استخر با قیمت

سقف کاذب

 یک سقف یا حتی یک سایبان در این تابستان گرم می تواند حیاط خلوت کوچک یا پاسیو شما را تبدیل به فضایی مطبوع برای گذراندن بعد از ظهر ها، استراحت و صرف صبحانه و عصرانه کند.راهکارهای داشتن سقف کاذب نورگیر و انواع آن را بررسی میکنیم

سقف کاذب

پوشش پاسیو و حیاط خلوت با نورگیر های حبابی

به طور کلی نورگیر حبابی از سه بخش حباب ، از جنس ورق اکریلیک با لایه ای ضد UV ، پایه از جنس فایبر گلاس مسلح به رزین و ژلکوت و المانهای اتصال پیچ و مهره ای کاملا آب بند تشکیل شده است .

نورگیر های حبابی در رنگ های متنوع و ابعاد استاندارد تولید شده و قابلیت نصب تعداد نامحدود این نوع پوشش در کنار همدیگر باعث می شود که در اجرای ابعاد مختلف خللی وارد نشود.

پوشش پاسیو و حیاط خلوت با نورگیر های حبابی

قابلیت های پوشش سقف نورگیر حیاط خلوت - سقف پاسیو

دارای نمایی زیبا و شیک برای استفاده از پاسیو به عنوان کتابخانه ، گلخانه ، سالن غذا خوری ، فضای سنتی و…

-بدون نفوذ آب باران و برف و گرد و غبار

-دارای نور طبیعی در روز

-دارای توری های رولینگ ضد پشه

-قابلیت عبور و مرور بر روی سقف جهت شستشو

-دارای دریچه های بازشو جهت تهویه هوا

-دارای روشنایی ملایم و کافی در شب

-امکان نصب مناظری زیبا از آسمان و طبیعت در سقف

قابلیت های پوشش سقف نورگیر حیاط خلوت - سقف پاسیو

کاربرد نورگیر های حبابی

در کلیه مکانهایی که به نور طبیعی و آب بندی کامل نیاز دارند از قبیل سقف پاسیو ها ، حیاط خلوت ، آشپزخانه ها ، سوله کارخانجات ، مجموعه های تجاری و اداری، استخرها و مجموعه های ورزشی ، پلهای عابر پیاده ، پارکینگهای خصوصی و عمومی ، هتل ها و بیمارستان ها ، آلاچیق ، و پوشش گلخانه ها استفاده میگردد .

1- نورگیرهای دوجداره : دوجداره بودن حباب این مدل نورگیرها باعث خواهد شد تبادل حرارتی داخل و خارج محل به حداقل ممکن کاهش یابد ، در نتیجه در معقوله صرفه جویی انرژی ، جلوگیری از اتاف دما بسیار موثر خواهد بود.

 2- نورگیرهای بازشو : در این نورگیرها امکان باز شدن حباب از زاویه 0 تا 180 درجه توسط یک جک دستی و دسته ی جک فراهم گردیده است . این عمل امکان رفت و آمد افراد جهت انجام نظافت روی سقف و همچنین رفت و برگشت هوا به داخل محوطه ی پوشیده شده را فراهم می سازد.

کاربرد نورگیر های حبابی

سقف استخر

پوشش استخر های روباز در حیاط ویلا و محوطه مجتمع های تفریحی و ورزشی به چند دلیل صورت می گیرد  :

1- پوشش استخر بصورت تونلی و متحرک بصورت کل استخر متحرک باشد یا تلسکو پی داخل هم روند با ارتاع قوس کم جهت جلو گیری از ورود گرد و خاک و شاخ و برگ و هم چنین سقوط جانداران داخل استخر در مواقعی که ازاستخر استفاده نمی شود .

2-پوشش استخر با دارا بودن دیواره مناسب و سقف که هم دیواره و هم سقف می تواند متحرک باشد که در این حالت می توان از استخر در چهار فصل سال استفاده نمود .

سقف استخر

سقف حیاط خلوت

امروزه با زندگی های آپارتمانی شما می توانید با اجرای سقف پاسیو و یا همان سقف حیاط خلوت یا سقف نورگیر حبابی ، فضایی متفاوت و جدا از سبک آپارتمانی برای خود ایجاد کنید .همانطور که در تصویر خواهید دید از سبک های متنوع ای می توانید استفاده نمایید.

سقف حیاط خلوت

سقف نورگیر

نورگیرهای حبابی کوپل از نورگیرهای پر کاربرد هستند که از آن‌ها برای سقف ها به خصوص در قسمت سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو استفاده می شوند. سقف نورگیر حبابی با اندازه‌های استاندارد مربع و مستطیل ، به شکلهای مسطح، کمانی، گنبدی و مخروطی است که برای وارد کردن بیشترین نور طبیعی استفاده میشود.

سقف نورگیر

قیمت سقف نورگیر

قیمت سقف نورگیر متناسب با شرایط و نیازهای کارفرما محاسبه و ارائه میگردد. ارزان ترین قیمت انواع نورگیر و سقف پاسیو و سازه های جانبی را بروز از ما بخواهید.

قیمت سقف نورگیر

قیمت سقف استخر

سقف متحرک استخر سازه ای مدرن و تمام اتوماتیک از نمونه های سقف شیشه ای می‌باشد که وظیفه آن سرپوشيده كردن استخر روباز است و امکان استفاده در هوای سرد را مهیا می کند. هزینه و قیمت سقف متحرک استخر از سقف های ثابت ارزان تر است. نحوه محاسبه قیمت سقف متحرک استخر بر اساس نوع جنس، مدل و مواد مصرفی داخل آن متغییر می باشد. در این مدل از سقف ها معمولاً از نوع سقف ثابت با شیشه های ریلی بازشو استفاده می شود که جلوه ای ویژه به استخر می بخشد.

قیمت سقف استخر

اجرای سقف پاسیو و نورگیر

اجرای سقف پاسیو و نورگیر

سقف نورگیر گلخانه

تولید،مشاوره، طراحی و اجرای انواع نورگیر های حبابی و پوشش سقف حیاط خلوت، سقف نورگیر پاسیو  

سقف نورگیر گلخانه


مشاوره و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی : ##


دیجیتال مارکتینگ

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟