طاقچه مجازی2



طاقچه مجازی2 طرح سنتی آرتک

59000 49000 (تومان)

مدل: طرح سنتی
برند: آرتک
وضعیت : ناموجود



  • مشخصات
  • ابعاد
  • نظرات
  • طاقچه مجازی ۲- طرح سنتی

    تغییر یا ایجاد فضای خاص تزئینی در معماری کنونی سخت و پرهزینه خواهد بود. فرض کنید راه حلی وجود داشت که بدون هزینه زیاد، دردسر، آلودگی و صرف زمان می توانستید تغییر چشمگیری در دکوراسیون منزل و یا محل کار خود ایجاد نمایید.

    طاقچه مجازی پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان می‌باشند، که برای نخستین بار در ایران طراحی و تولید می‌شوند. با نصب طاقچه مجازی روی دیوار منزل یا محل کار خود حس داشتن سه طاقچه متفاوت با دکوری خاص را برای خود و میهمانانتان رقم خواهید زد.

    استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا در طراحی، طاقچه مجازی را در کلاس کیفیت جهانی محصولات دکوراتیو قرار داده است. از این رو طاقچه مجازی با بسته بندی مناسب میتواند هدیه ای متفاوت و جذاب برای عزیزان شما باشد.

    ویژگی های بارز طاقچه مجازی

    خود چسب دار : پشت محصول با چسب خاصی پوشانده شده تا نصب آن در کمترین زمان ممکن و به سادگی انجام شود.

    طراحی سه بعدی: نوع طراحی طاقچه های مجازی به گونه ای است که با وجود صاف و تخت بودن کاملا دارای عمق و سه بعدی به نظر می رسند.

    چسب ژلاتینی: این نوع چس در پشت طاقچه مجازی امکان جدا کردن آن بدون آسیب به دیوار را فراهم میکند.

    بسته بندی مناسب: طراحی و جنس مناسب بسته بندی طاقچه های مجازی در کنار تبدیل آن به یک هدیه مناسب، ماندگاری آن را برای دو سال تضمین میکند.

    چیدمان متنوع: با طراحی هر بسته در خانواده های سه تایی امکان نصب در حالت های متلف عمودی، افقی و پله ای را برای اثر بخشی بیشتر و زیبایی بیشتر فراهم شده.

    دوستار سلامت و محیط زیست: موارد به کار رفته در این محصول قابل بازیافت و تجزیه پذیر می‌باشد.

    گارانتی سلامت فیزیکی: تمام محصولات از مرحله بازبینی QC گذرانده شده و دارای تضمین کیفیت می‌باشند.

    ضد UV : طاقچه های مجازی ضد اشعه ماورای بنفش بوده و ثبات رنگی آن حتی در مقابل نور مستقیم آفتاب تضمین شده.

    آموزش نصب: آموزش ابتدایی نصب به صورت کام به گام بر روی محصول و آموزش های پیشرفته و تکنیک های تکمیلی در وبسایت تولید کننده وجود دارد.

    نصب آسان: ویژگی های طاقچه مجازی امکان نصب آنها را در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه و بدوم هیچ مواد اضافه ای فراهم می‌آورد.

    انطباق رنگی: نوع رنگ پس زمینه طاقچه های مجازی بست هبه نور قالب محیط دارای طیف متفاوت کرم، قهوه ای، زیتونی و سبز می‌باشد.